Bahar
Bahar, a kind-hearted woman, opens a training center to help women in need. She clashes with lawyer Demir, but their rivalry soon turns to love. Meanwhile, the vengeful Aysun seeks to destroy Bahar and win Demir's heart, leading to a battle of love and justice.