Baking Mad
Fruit Cake
Simon, Sam, and Dorothy battle it out to make the best fruit cake ever; and in his `Quick Bake', Eric makes maple pecan sticky bars and arctic roll.
Shehnaaz, Gwyneth and Joanne battle it out to make the best lemon cake; while Eric makes chocolate cheesecake, blueberry bakewell, and Sicilian lemon thyme cake.