Baking With Julia Baking With Julia
Focaccia for Dessert with Craig Kominiak
Craig Kominiak, executive chef for New York's renowned Ecce Panis bakery, prepares bread loaves and focaccia.
Alice Medrich, author, pastry chef and teacher from Berkeley, California, prepares chocolate ruffle cake.
Lora Brody, an author, spokesperson, lecturer and cooking instructor, demonstrates bread machine breads, brie in brioche and quitza.
Marcel Desaulniers, executive chef and co-owner of the Trellis Restaurant in Williamsburg, Virginia, prepares plum cakes, brownie cake and chocolate mint nightcaps.
Gale Gand of Brasserie T in Northfield, Illinois, prepares tiramisu, napoleons, lemon meringue pie and ice cream sandwiches.