Battle of the Alphas
Australia is home to an eclectic array of creatures, and the ways to succeed as an alpha are just as diverse; the beach turns into a dueling ground and the outback becomes a boxing ring, as animals face off with their own kind.
The African savanna is an epic landscape, and whether it's head-bashing hippos, hormone-crazed elephants or dueling lions, battles that rage on the savanna are just as epic.
Welcome to India - a land of exotic animals and exotic warfare; monkeys stage dusty dust-ups, blackbucks wage open war on the open plains, and peacock dandies swing switchblades: these are colorful battles worthy of a vibrant land.