Battle Through the Heaven
Years ago, Xiao Yan (He Luo Luo) made a promise to Nalan Yan Ran that he could not break. After fulfilling his initial vow, Xiao Yan faces a new challenge when his family is attacked and his father is kidnapped by the Yu Lan Sect. Guided by Master Yao Chen (Qiu Xin Zhi), he returns to Jia Nan Academy to enhance his cultivation. There, he reunites with childhood sweetheart Xiao Xun Er (Ding Xiao Ying) and the mysterious Zi Yan (Gu Yu Han). Surrounded by friends and driven by determination, Xiao Yan seeks to rescue his father and restore his family's honor. Adapted from the novel of the same name by Tian Can Tu Dou, this is a 2023 Chinese fantasy romance drama directed by Yang Zhen Yu.