BeastMaster
Kyra briefly escapes King Zad and is reunited with Dar. Zad uses a sorceress's spell to recapture Kyra.
A demon named Curupira agrees to spare the life of a tribe, if the tribe agrees to show respect for the lands and inhabitants.