Behind Cut
Ki Jin (Bum Jun), an aspiring fashion design student with big dreams, struggles to find his path in South Korea's competitive fashion industry. When he meets Yeong Woo (Eom Se Ung), a laid-back part-time delivery worker without clear life goals, an unexpected connection begins to form. Despite their contrasting personalities, they develop a growing fondness for each other. However, their budding romance is challenged when Lee Bin (Choo Suk Young), a leading model, develops a crush on Ki Jin, potentially disrupting their relationship. This is a 2021 South Korean drama series exploring personal ambitions, unexpected connections, and the complexities of young love.