The Bright Moon Worships Your Heart
When war erupts between the Su and Ning nations, Xiao Qi Feng (Ye Xiao Wei), son of a Su general, is ordered to marry a princess to maintain peace. However, on their wedding day, a ghost appears, revealing a woman's skeleton in a well. Ordered by the emperor to investigate, Qi Feng and his childhood sweetheart Su Qing (Guan Chang) begin a perilous investigation. As they uncover clues connecting recent events to mysteries from twenty years ago, they find themselves navigating a treacherous path that could either solidify peace or reignite war between their nations. Their quest for truth becomes increasingly dangerous as they unravel the supernatural secrets surrounding the skeleton and its connection to the two warring nations. This is a 2022 Chinese historical supernatural drama directed by Man Chuang Chuang.