Ben 10: Omniverse Ben 10: Omniverse
Ben and Rook discover an underground city beneath Bellwood populated with aliens! But who is terrorizing them?
Dr. Animo has escaped his Plumber prison, and Ben and Rook must track him down before he turns the world into his personal mutant ant farm!