Betrothed to my Sister's Ex Betrothed to my Sister's Ex
Marie, the second daughter of a poor baron’s household, is treated like a servant by her parents. Even at Marie’s birthday party, her beautiful elder sister, Anastasia, is the star. Outside, Marie bumps into Count Kyuros Granado, who falls for her at first sight. Yet, due to a misunderstanding, the Count proposes to Anastasia. After a tragic accident, Marie must marry the count instead!
Kyros hates aristocratic society and its ties of obligation. But why? And what changed when he met Marie?
Marie begins her new life as Kyros' fiancée and finds herself bewildered by the differences from her old life.
Kyros wants to provide Marie with every comfort, but Mio cautions him. Then a package from the baron arrives.
Luiphon takes Marie to a sword fighting contest. The ferocity of it scares her. Then the dark warrior fights.