Beyond Paradise Beyond Paradise
Humphrey takes up the vacant position of Detective Inspector at Shipton Abbott police station. Meanwhile, Martha's keen to open up her own café. Both are hoping for a quiet lifestyle away from the city. But it doesn't take long for the couple to realise that countryside life is not going to be so quiet after all.
[Season Finale] Reeling from Martha's decision, Humphrey must pull himself together to solve an inexplicable crime. A house was burgled and all forensic evidence points to one suspect. The only problem is that this suspect was locked up in the station's police cell at the time of the break-in. Meanwhile, Martha is equally distraught in the wake of recent events.