Beyond the Unknown
Don Wildman investigates a toxic experiment gone wrong, recalls the hunt for a fabled train laden with Nazi gold and uncovers a devilish plot to assassinate Pope John Paul II.
Don Wildman investigates a string of suspicious deaths in a small town, recalls one of the strangest chapters in the tragic story of 9/11 and uncovers a bizarre presidential caper that spanned centuries.