Haunted Case Files
House of Horror
In Ohio, the ghost of a crazed murderer will stop at nothing to keep his secrets. In Massachusetts, a man suffering violent hauntings turns to investigators to save him from possession. In Michigan, an investigator hunts the ghost of a violent prisoner.
A funeral home's dark past comes back to haunt an investigator. Another team investigates a crumbling mansion and is terrorized by the angry spirit of a scorned wife. And in Ohio, the spirit of a former owner has returned to threaten the new homeowner.