Biggest and Baddest
Giant Anacondas
Niall travels to Venezuela to capture and measure the largest anacondas in the Amazon; he hears stories from locals about true giant snakes that have killed and eaten people; Niall encounters the biggest snake he's ever tackled.
Niall pursues legends of man-eating tigers in Nepal; he works with locals to find a big cat responsible for killing their livestock and discovers the truth behind the legends of giant man-eaters.
Niall is on Australia's Mary River where he plans to find the world's largest reptile-saltwater crocodiles- to take measurements and release back into the wild.
Niall encounters the large and flightless cassowary bird in Queensland, Australia.
Niall travels through Louisiana swamps to pursue stories of monster hogs, but also to discover just how big the feral pig problem really is.