BlackBerry: The Limited Series
Mike Lazaridis and Doug Fregin pitch their idea of combining a computer with a cell phone to Jim Balsillie. Jim comes on board and they try to sell their idea.
BlackBerry hits the market. Mike and Jim try to avoid a hostile takeover. Jim strategizes to increase sales.