Blunt Talk
I Seem to Be Running Out of Dreams for Myself
After a drunken escapade lands Walter in Jail, he must scramble to save his cable news show "Blunt Talk" from cancellation.
Walter is ordered by the court to attend AA meetings while his staff goes about their peculiar weekends.
When Walter’s estranged son returns to LA for a boxing match, Walter aims to make peace with him. Celia gets pulled into the family drama.