Burden of Truth
A big city lawyer returns to her small town to win a legal case only to discover a mysterious illness affecting local teenage girls.
When it’s suspected that her big-pharma client’s vaccine has caused a mysterious illness affecting a handful of teenaged girls, high-powered attorney, Joanna Hanley, returns to her hometown of Millwood to quickly and quietly settle the case.
The Ties That Bind
A fish out of water in a town that’s as foreign as it is familiar, Joanna must reckon with questions over her family’s hasty departure when she was a teenager, while attempting to convince the locals that she has in fact switched sides.
Relying on her esteemed reputation as a partner at CTS, Joanna convinces a hydrologist to come to Millwood to test the soil.
Convinced that the local steel mill and its owner, Ben Matheson, are responsible for the barrels Joanna and Billy go after him but don't have enough to make the allegation stick.
As threats against Joanna and Billy escalate, Joanna digs her heels in on the case. Relying on the expert testimony of a respected neuropsychologist, Joanna expects he’ll prove once and for all that the girls have been poisoned.