Burning Love
Follow firefighter Mark Orlando's journey through champagne toasts, candles, heartbreak, bubble baths, chocolate, choreography, hair extensions, roller skating, betrayal, spray-tans as he looks for the perfect someone to give his hose.
Mark Orlando arrives at the mansion to meet his future wife. Will she be beautiful, smart, ethnic? The night turns dramatic when the ladies are given the task of making the first cut.