Call in the Cheapskates Call in the Cheapskates
Call in the Cheapskates
Part-time rocker and full-time extreme cheapskate Goldy Locks is in South Carolina to help a family that is deep in the red with out-of-control shopping habits. Goldy must unleash her most jaw-dropping, money-saving tactics before it's too late.