Capo: Rise To Power
The Baresi family experiences a tragic loss due to an Italian mafioso's use of witchcraft. Michael Baresi attempts to break the generational curse inflicted on his family.
The Code
Michael is faced with a life-changing task due to the orders of his uncle Joe. A high-level card game goes wrong. Michael continues to fight his demons of alcohol and visions of his dead sister, Nikki.
A Run Tru
Salvatore is on a mission to get his button at any cost, and Michael is on the hunt for Vinny, Sophia, and Apollonia. At his birthday party, Michael confronts his Uncle Joe about his unacceptable orders and manipulation of his family.
Don Pesaro continues to manipulate Michael into following through with orders. Michael meets with the monsignor and learns about his family's generational curse. Nikki continues to warn Michael of this evil mission.
Michael faces his first encounter with Stregheria. Salvy and Michael ambush a heavily guarded house to finish the hit on Apollonia. Nikki and Sophia find they have a special gift of powers.