The Mysterons
Spectrum's Captain Black bombs the Mysterons who gain control of his mind for dastardly ends. Captain_Scarlet is caught in the crossfire but he is brought back to life with retro-metabolic powers making him indestructible! Teleplay by Gerry and Sylvia Anderson. Directed by Des Sauders.