Carter
A routine accident on Harley's first official day on the job as consulting detective turns into a homicide investigation. When bikers and an exploded meth lab come into play, Harley learns that being a cop is much harder.
A young, unstable actress is manipulated by an older, more experienced theater director who takes advantage of her fragile mental state. When Harley is kidnapped by the young woman, she forces him to tell the world her story.
The storm of the century hits as a brutal attack during a wedding forces Sam and Harley to take cover in the police precinct. They discover the reason for the threat is a dark secret one of the wedding guests is hiding.