Catching a Serial Killer: Bruce McArthur Catching a Serial Killer: Bruce McArthur
Catching a Serial Killer: Bruce McArthur
Bruce McArthur was many things; friend, grandfather, mall Santa, landscaper, and a ruthless serial killer who buried body parts in the yards of his posh clientele. The incredible true story of the race to catch Toronto’s most prolific serial killer.