Caught
Old Wounds
Hearn sends Slaney to Montreal to pick up money for a new deal, but Slaney has more than one reason to visit that city, and an old business acquaintance is up to no good.
Slaney arrives at Hearn's home in Cancun, and Patterson and KC go undercover to follow hot on his heels.
Slaney and Hearn prepare to meet a new supplier. Hearn enlists Ada to uncover what Slaney's real intentions are. Tensions run high as Slaney, Patterson and KC attempt to keep their true identities under wraps.
Slaney heads to Colombia with Ada to pick up Hearn's money. With the DEA and the RCMP closing in on them, Slaney and Hearn face off in the explosive season one finale.