Rabbit Fall
Rabbit Fall is a supernatural crime drama that follows the life of an urban cop who is relocated to a remote town plagued by violent crimes and unexplained events. Constable Tara Wheaton has just arrived in Rabbit Fall, transferred from the big city because of a professional indiscretion.