Cennet
Cennet is abandoned at birth and raised by her grandmother. Despite facing financial constraints, the young woman becomes a brilliant architect. Time puts everything in its place. In an expected turn of events, Cennet comes back into the lives of her biological mother and her childhood love. Through a path of revenge and redemption, Cennet teaches an inspiring lesson to the two most meaningful people in her life.