CEO-dol Mart
The Thunder Boys, a five-member K-pop sensation, find themselves in an unbelievable situation when their talent agency's financial woes force them to take on a new job: running a failing supermarket. Choi Ho Rang (Lee Sin Young), Shin Tae Ho (Xiumin), Jo Yi Joon (Hyungwon), Eun Young Min (Choi Won Myeong), and Yoon Sang Woo (Lee Sae On) must swap their microphones for cash registers, juggling the demands of retail with the help of experienced part-timer Oh Ye Rim (Choi Jung Un), all while striving to keep their music dreams alive. As they struggle to turn the supermarket into a success, can the boys also manage to revive their K-pop careers?