Chasing Tail
Mike makes a hot rod of a hunting deal with a rich landowner. The butcher wants his money, and Arky must make a bargain with an old nemesis. Two of the guys face off.
Arky has a big problem when he tracks a deer to a neighbor's backyard. The guys hit the streets and airwaves of town to drum up new hunting spots.