The Woodsmen
Climb High or Die
Scattered throughout the forests of the Pacific Northwest, brave men with incredible building skills, have sought out the ultimate freedom--a life in the treetops removed from modernity.
Collapse
After disaster strikes, one man is forced to rebuild his tree structure. And when supplies run dangerously low, one woodsmen has to get creative to survive.
Jay's search for essential supplies takes him on a journey through frozen waters. Ethan and Aza make an explosive discovery.
Ethan and Aza begin work on the base of Aza's new structure--the only rotating tree house in the world. Guns are drawn as the woodsmen cross paths with unfamiliar faces.
One man has a dangerous mishap in a dark cave, while another woodsmen is stranded in the wilderness without critical supplies.
After a late night search and rescue mission, one woodsman returns home to shocking news. A prized stallion goes missing.