"If you're still a virgin when you turn 30, you turn into a wizard." The magical power gained by 30-year-old virgin Adachi ... is the modest ability to read the mind of anyone he touches. Unsure how to handle his useless power, Adachi accidentally reads the mind of his colleague Kurosawa. Kurosawa's mind turns out to be full of love for Adachi! Adachi can't believe his colleague is in lo...