Chivalry of a Failed Knight
For Ikki Kurogane, graduating as a Magical Knight is nigh impossible. Among Blazers, he’s considered the worst; he can materialize his soul into a weapon, but his magical power is low. An encounter with the talented and beautiful Princess Stella Vermillion slashes his already slim odds and alters the course of his life forever.
Shizuku invites Ikki to go shopping, but is annoyed when Stella joins them. Ikki meets Shizuku’s roommate, whose device helps the group as they encounter some serious trouble!