Clean Break Clean Break
Frank Mallon’s life is far from perfect. His wife has left him, the cars at his dealership aren’t selling, and his teenage daughter is out of control. When a bank manager warns Frank that he’s facing financial ruin, Frank comes up with a desperate plan to earn some money.