Cody
The Tipoff
Mack, an old friend of Cody gives him a tip about a burglary in an arms store. Fiorelli and he try to catch the thieves, but one can escape. Apparently another old friend of Cody shows up: Jimmy Cotter. Cody gets a second tip of Mack, this time a false one, but later, Mack is found dead. Cody thinks that Cotter has something to do with it, and goes and talk with him.
Cody and Fiorelli try to catch diamond smugglers, but they can't find the diamonds in the cars in which they were supposed to be. Cody then tries to infiltrate with the dealers, who brought the diamonds from South-Africa.
Cody and Fiorelli are investigating the theft of a painting. It was stolen from an old man, and it wasn't the first time that happened. The last time he got it back by letting his insurance company pay a ransom. After that the insurance fee raised a lot. In his investigation, Cody meets Claudia, who works at an art gallery where the certificate of the stolen painting is held.