Comics Unleashed With Byron Allen
Comics Unleashed with Bryon Allen is a hilarious half-hour comedy talk show. Each episode features a group of four of today’s funniest stand-up comedians chatting and joking with host Byron Allen. Comics Unleashed is taped live in front of a studio audience in Hollywood, California.