Lights Out With David Spade
The series will feature Spade’s signature take on the pop culture news of the day.
Neal Brennan, Erik Griffin, Whitney Cummings
Neal Brennan, Erik Griffin and Whitney Cummings join David Spade to talk about the latest in pop culture.
Theo Von, Jen Kirkman, Candace Thompson
David Spade talks pop culture and the weird news of the week with Theo Von, Jen Kirkman and Candace Thompson.
Dana Carvey, Al Madrigal and Sarah Tiana sit down with David Spade to talk about the latest pop culture news and trends.
David Spade talks pop culture and the weird news of the week with Moshe Kasher, Natasha Leggero and Chelsea Peretti.
David Spade and guests Nick Kroll, Ian Edwards and Fortune Feimster dissect the latest celebrity stories.