Good Talk With Anthony Jeselnik
Good Talk with Anthony Jeselnik features Anthony's interviews with a few of his friends – who happen to be some of the best comedians in the business – in which they discuss their careers, influences and more.
Nick Kroll
Nick Kroll talks about how "Big Mouth" came to be, fawns over "Wayne's World" and plays the game Actual Turtle or Turtle from "Entourage"? with Anthony.
Kristen Schaal
Kristen Schaal recalls winning an alternative comedy award, debates with Anthony about how important surprise is to comedy and reflects on her experiences as a new mother.
David Spade explains what makes stand-up more difficult today, chats about steering clear of political jokes and considers how his childhood influenced his comedy.
Kumail Nanjiani chats about the differences between acting and stand-up, gets quizzed on lines from his movies and offers insight into a pivotal scene from "The Big Sick."
Tig Notaro reveals what she does when she bombs onstage, does her impression of Joan Rivers and Larry David's baby, and names her least favorite comedian.
Natasha Leggero shares what she loves about John Waters, walks through the development of her onstage persona and bonds with Anthony over not telling self-effacing jokes.