Explore the communist movement at its zenith between the 1920s and 1970s, covering the regimes of Joseph Stalin in the Soviet Union, Mao Zedong in China, Ho Chi Minh in Vietnam, and Marxist-Leninist governments in Eastern Europe and elsewhere.