Corazón Valiente
El Guardaespaldas
Samantha and Ángela decide to protect others after a kidnapping takes place. Ángela and Juan Marcos meet for the first time.
El Impertinente
Samantha feels jealous as she takes care of Willy. Luis bothers Ángela and Fernanda wants her out of the way.
Samantha and Willy reunite with one another. Luis tells Fernanda that seducing Ángela will be difficult.
Juan Marcos confesses his feelings for Ángela. Emma and Willy become outcasts within their own family.
Ángela thinks that something is going on between Juan Marcos and Fernanda. Samantha impresses Willy with her skills.