Cougar Town Cougar Town
A divorced mother must face the harsh realities of dating and aging in a youth- and beauty-obsessed culture. Having spent her 20s tackling the responsibilities of marriage and motherhood, she finds that her 40s are a journey of self-discovery amid friends, family and an ex-husband who all offer advice. Members of her dysfunctional but supportive extended family, "the cul-de-sac crew," include sarcastic confidante Ellie, across-the-street neighbor Grayson, feisty protege Laurie and witty son Travis.
Against the advice of her best friend, Ellie, Jules tries to keep up with the hard partying twentysomethings and makes a complete fool of herself in the process.
Jules' family and friends impede on her all-important tenth date with new boyfriend, Josh; Bobby is left to behave like a responsible dad and deal with son Travis.
When Jules inadvertently tells Grayson he's hot and he doesn't reciprocate, she goes on a mission to get him to admit she's sexy; Ellie feels like she's lost her looks after the birth of Stan; Bobby and Travis try to bond.
Jules gets when her ex-husband, Bobby and Grayson become fast friends over a golf lesson she organized to boost Bobby's self-esteem; Laurie surprises herself when she takes on a new client to prove her worth to Jules.
When Jules tries to break up with Josh, she realizes her shortcomings at ending relationships without hurting people's feelings, so she seeks the expertise of Laurie and Ellie to help her out; Bobby, Grayson and Andy hit the links with money and pride on the line.