Craig Ross Jr.'s Monogamy
To Thine Own Self
Each couple embarks on a social test called The Experiment and are promised a chance at healing their marriages but have no idea what to expect.
Out of the Frying Pan
Each couple meets their new spouse and tension is at an all time high, but it allows for a different level of openness insecurity and vulnerability.
The couples try to make the most of the process but the deeper they go the more their values and vows with their original spouses, conflict.
It's the final day of the experiment and the participants leave it all on the table before going back to their original spouses.
After the ultimate experience the partiicpants return home with their original spouses and all must deicde if they are going to stay together or not.