Cranford
A place governed by etiquette, custom and above all, ladies, Cranford in the 1840s is a small English town on the cusp of change. Three novels by Elizabeth Gaskell have been woven together to create this uniquely rich and comic drama about ordinary human lives during one extraordinary year.