Criminal Mastermind
Alicia Celaya is a young girl who has a weight complex. She works at the SNTV channel as PA to Raúl Morand who is intent on uncovering the prestigious psychiatrist Raimundo Acosta. Under his guise as a lady's man, the brilliant doctor and charismatic politician is really a sociopath, a rapist and a murderer.