Cromañón: The Night of the Fire
It's 2008. A news story connects Malena, 22, with her traumatic past. In 2004, she attended a rock concert at the República de Cromañón venue, where a fire broke out, and 194 young people died. Now, four years later, a new event will link her to past loves and friendships, helping her overcome the guilt she feels for being alive.