Da Vinci's Inquest
Little Sister
When a prostitute is found dead at the Vancouver port, Dr. Sunny reveals the case bears a striking resemblance to recent events taking place in the area. Da Vinci reopens some files to find something that links all of them.
New clues emerge concerning the murder of prostitutes in Vancouver, but Da Vinci finds more than one opponent to his investigation. On the one hand, his pathologist ex-wife, and on the other, his boss, who considers the case closed.
The mysterious death of an AIDS stricken patient leads Da Vinci to investigate the journalist who introduced the story to the media to have her source revealed. Leary believes it was homicide.
A retirement home burns to the ground, killing almost every patient instantly. The forensic investigator must figure out whether it was just an accident or if someone caused it on purpose. The managers are under watch.