Damien
Second Death
Damien reconnects with old friends at Kelly’s funeral, but grief pushes him on a journey through city streets that ends with a deadly accident. Detective James Shay interrogates Damien about the events, but Ann Rutledge, a mysterious benefactor, swoops to Damien’s rescue, offering answers to his many questions. Simone and Amani discover the contents of Kelly’s notebook.
Damien consults John Lyons, an old friend, about Rutledge’s intentions, while Simone turns to the Church for answers. Shay comes face to face with an unexpected visitor. After a mysterious death, Rutledge gains Damien’s trust.
Damien and Rutledge thwart Shay’s investigation. Simone has an intense religious experience, while Shay’s inquiry takes an unexpected turn.
Damien’s surprising connection with a war veteran leads him to a very dark place.
As Damien starts to unravel the conspiracy around him, it leads him to a beloved figure from his past and a confrontation with Rutledge.