Deadly Deception
Innocent No More
A Staten Island family reunion dredges up catastrophic memories; not everyone is willing to forgive the sins of the past, and someone is going pay with his or her life.
Life Has No Fairytales
Desperate to escape her chaotic life, a Colorado woman reunites with her high school sweatheart in Florida, but the consequences of this decision will be fatal.
Best friends Devin and Stefan thought their bond was unbreakable. That is, until a former sweetheart comes back into their lives and inadvertently tears open a deadly wound.
Brian Quilliams' ex-wife has been plotting to get him back for months, and their illicit Florida rendezvous unleashes a series of events that ultimately lead to bloody murder.
For a seemingly perfect Atlanta couple, a spontaneous reunion with a sexy high school friend sets off a murderous chain of events.