Death & Compromise
Luke and Lem's lives of wanderlust are turned upside down after Luke humiliates a small-town deputy at a poker game.
Do You Know Who I Am?
On the run from Boyd McCallister and every two-bit bounty hunter who can read a wanted poster, the newly formed foursome take refuge at an old acquaints of Lem's. Their welcome is quickly worn away when Claire and Bethany butt heads with the lad of the house.
Boyd and his men close in on Luke and Lem, who have to think fast to protect the family they have now put in mortal danger.
In the season finale, Luke and Lem track Boyd back to the town where it all started, intent on saving Bethany.