Realm's Night Rain Dreamlike
While Jiang Hu (Yan Zi Xian) used to lead the Reformed Vigilantes, he left in disgrace and full of remorse after he failed to protect a key witness to a crime, leading to a loyal general being framed. For ten years, he wanders the world alone, but after encountering the merciless crimes of the Ghost Pavilion, Jiang Hu's desire for justice reawakens. He reunites with Ye Yu (Min Xing Han), an old acquaintance, and the two team up to help uncover the conspiracies brewing in the Ghost Pavilion and beyond. Will Jiang Hu manage to clear his conscience by helping others?