Death Valley
DS Janie Mallowan teams up with eccentric national treasure and beloved TV detective John Chapel to solve the murder of one of his village neighbours.
Janie and John disagree on how to investigate the untimely death of a best man. John goes against Janie's wishes and befriends the bride to gain insight into the wedding party.
A murder mystery party turns into a real investigation when a famous actor is found stabbed to death. John reconnects with an old flame while he and Janie investigate.