Dekin no Mogura: The Earthbound Mole
A shady, self-proclaimed hermit named Momoyuki Mogura is banned from the afterlife. Now, he collects spirit-possessed will-o'-the-wisps in his lantern, hoping to make a comeback. Oddly enough, it seems that all those who encounter Mogura begin to see peculiar things. A mysterious and comedic story begins where the lives of the living and ghosts interact in the here and now!
Magi and Yaeko, two liberal arts students, have a fateful encounter with the strange Mogura.
Magi's younger brother is disturbed to discover his friend's family doting on an old child's doll.